26 Ekim 2010 Salı

Damar sözler... ESRARLI GÖZLER ESRARLI SÖZLER ESRARKEŞ KAFA SÖZLER DAMAR NİCKLER DAMAR SÖZLER AŞK SÖZLERİ SADECE BURADA EN ÇOK OKUNAN SÖZLER BURADA

DOSTA VEFA HAYIR YOK FELEK DERSEN INSAFSIZ GELEN VURMUS GIDEN VURMUS SABIR DERSEN FAYDASIZ NE SEVGIDE NE ASKTA NE HAYATTA GÜLMÜSÜM IZDIRABIM DOGUSTAN BEN DOGARKEN ÖLMÜSÜM



kimsenin gücü yetmezdi sen yıktın bu aşkı yine nöbetlerdeyim dilimde eski şarkı...



sevdigimizi elimizden alanlara kolumuza jilet attıranlara kadeh şişesini elimize tutuşturanlara isyanım Allah a değil TÜM ALLAHSIZLARA



Bir gün sende seveceksin sevene zulum etmenin cezasini cekeceksin .iste o zaman ben gelirim aklina ama ayni anda sende benim kalbimde öleceksin...





Sen ßenDen AyrıLmaya Karar VereCek Kadar KüçüLdüySen ... ßen Senin
UğrunDa ÖLümü Göze ALaCak Kadar ßüyüDüm Demek†ir...





ben sön sözümü söylersem eğer geri dönüşü yoktur senin gibi şerefsizlere kahpeler çokturrr



insanlar her ne kadar sonbaharı ayrılık mevsimi olarak, Kabul etmişlersede Kaderde ayrılık varsa sonbaharı beklemez...



yERİ GELİR EFENDİYİZ YERİ GELİR SERSERİYİZ DUVARLARDA İSMİMİZ KIZLARDA RESMİMİZ OLSADA BİZ SEVDİKMİ ALLAH INA KADAR SEVERİZ



biz sözümüzden dönmeyiz iki elimiz kandada olsa geliriz yanlış görürsek eğer arkamıza bakmadan gideriz....

.

Belki adımız kaldırımlarda veya şehir sokaklarında serseri diye geçer ama unutma bu serseri senin için canından vazgeçer



Cezaevi öz yuvamız mahkemedir mekanımız idam ipi kravatımız yakarız yıkarız bu alemde delikanlıyız dostlarımızı asla unutmayız



KRAL YOKKEN COŞAR SOYTARILAR KRAL YOKKEN EFELENİR ÇAKALLAR VERİLEN ARANIN SONU VAR KRAL MEKANA GELİNCE KÖPEKLER AYAĞA KALKAR



Ey vefasız bırakıp giderken hiç düşünmedin mi bir esrarkeş olacağımı seni arayıp bulamayınca canıma kıyacağımı hani tek benimdin tek beni severdin nerde yeminlerin nerde sözlerin gençliğimin katili oldu senin o esrarlı gözlerin



Köşelerde esrar çeken elinde bali poşeti gezen almış bir Efes pilsen durmadan sigara içiyor çünkü o karşılıksız seviyor



Cüzdanım esrar dolu gidiyorum kumara dünyaları kaybettim bakışın uğruna asmışım resmini karşımdaki duvara her baktığımda yaktım bir Cigara



Hey mezarcı bana öyle bir mezar yap ki toprağa dert olsun mezar taşıma öyle bir yazı yaz ki sevgilim okudukça kahrolsun..



Sen geceyi bana bela ettin...Bense sana olan herşeye lanet ettim...




Kaldırımları üzerimize Yorgan Gibi Çektik.. Bize bir adım gelene biz On adım Gittik.. Oksijenimiz Sigara Mineralimiz yavan ekmek.. Kolay mı Bu dünyada Serseri Damgası yemek.. Kolay mı be Güzelim sevilmeden sevmeK



Yol sen olsan yorulmadan yürürüm. Rüya sen olsan hep uyurum. Gece sen olsan sabahı hiç istemem. Son nefesi m sen olsan şimdi ÖLÜRÜM!


Delikanlılık ne racon kesmek ne adam öldürmek nede haraç kesmektir. delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir...

ßîzdé SâßâH oLmâz, ßîzdé GünéŞ Doğmâz, ßîz ¡§¥ãNKãR'ıZ Kızım ßîzLé DoSt oLmâk Sîze YaKıŞmaz... TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz..!!



sEnLe BiRlİkTeİkEn SaAtLeRe YeTiŞeMeDiM;SeNdEn AyRıLdIkTaN sOnRa DaKiKaLaRa ErİşEmEdiM



Bu masaLar bo$ kaLmaz gidenin yeri doLar. Bu vazoLara bir$ey oLmaz yaLniz cicekLer soLar. Gönül kimsesiz yapamaz sevebiLeceği bir dost arar. Ta$in kaLbi yoktur ama onu biLe yosun sarar...!



Biz kimleriz diye sorma, biz hayata bosvermislerdeniz. Bize hayat nedir diye sorma, biz hayat deryasinda yüzenlerdeniz. Bizi arama lüks meyhanelerde ,biz dost sarabı icenlerdeniz.Bize dost, arkadas nedir diye sorma, biz onlar için ölüme gidenlerdeniz.



aLıRıZ eMaNeTi BoZaRıZ aDaLeTi maHaLLemiZDen GeÇiLmeZ eLimiZDen Su iÇiLmeZ BeyKoZ ÇoCuĞuYuZ BiZ BiZe RaJon KeSiLmeZ



Resti Cektim Kadere ßelki İsyan Oldu Taştı Tek ßir ßaşıma Kaldım Kahbe Acısı ßende SakLı Ama ßundan Sonra S!kt!r Ettim Aşkı.



Sevgiler sahte , insanlar kahpe , hayatınız plan , Alayınız yalan !!!



Alem oyuncu olmuş sokaklar Sahne Sevdiğim Bi kız vardı O da Olmuş Kahpe!!!



barda iki bardak tekilaya kulakta bir küpeye satılıp unutulmuşluğu var bu yüreğin...!!!



Oku zalim oku!!!! TeSbİH ELdE EmAnEt BeLdE SeVdA YüReKtE OLmALı..TeSbİhİ SaLLaMaYı EmAnEtİ KuLLaNmAyI SeVdAnI YüReKtE YaŞaMaYı,BiLmİyOsAnn TaŞıMa O YüReGiiii



Sєяѕєяιℓιк мι ؟ üѕтüмüzє уσк. ѕєνgιмι ؟ öℓüмüηє. αşк мı ؟ єη güzєℓιηє. ιçмєк мι ؟ heRdaim кανgα мı ؟ αтαяα αтαя, ѕαтıяα ѕαтıя..!



߀n Seni Sevdim Diye Sitemmi £diyorsun ߀n Seni Sevdim Diye ߀ndenmi KacıyorSun SöyLe Vefasız SöyLe Nedir ßu HaLin SöyLe Sen Kendini Ne SanıyorSun

Kımılerı Kafasinin Peşinde KimiLeride KaşarLarin Peşinde Herkes Bagsin DaLgasina Alem Bizim Peşimizde...

Yanlışa gerek yok bizde zaten Af yok,neşen bilir güzelim bize taw olan çok....



fırtına ne kadar sert eserse essın kayadan alıp goturecegı sadece tozdur



BİZ DELİKANLIYIZ KONUSURSAK GÜNEŞ DOĞAR SUSARSAK AY YANAR İSYANIMIZDA KIYAMET KOPAR AMA BİRİNİ SEVDİĞİMİZDE GÖZÜMÜZDEN KAN AKARRR



$aÑLıyız $öh®etLiyiz Pa$ayIz K®aLız ®ekLamIz Ma®kayIz FaLaÑız FiLaÑız K®aLıÑa değiL aLayIÑa ßaSa®Iz Tek Fa®kImIz BEYKOZLU oLmAmlz



BiZ MaFYa DeĞiLiZKi aLTıMıZDa BMW oLSuN BiZ aNTaLYaLı DeĞiLiZKi YaNıMıZDa RuS oLSuN BiZ BEYKOZLUYUZ BıRaKıNDa KaFaMıZ GüZeL oLSuN.....



qeRiLim SaÇan SokakLarında Daha KaLem Tutmayı ßiLmezKen eSrar Sarmayı SaTır Çekmeyi ÖqrenDik Sewdik mi ALLah'ına Kadar, Vurduk Mu SaTıRı DamaR'ına Kadar..$imdi Sen DiyeCeksin Ki Lan PiSKopAt Sen Sewmeyi Nerden ßiLecekSin?UnutmaKi..! KahpeLere De Sewmeyi ßiz ÖqRettik !!!



KraLın yanında KraLice oLmaK VaRkeN Sen Pezevenqe oRosPu oLdun, Ama BoshweR; Layık oLduqun YeRi ßuLdun ! . .

sana beddualar bile çok şeytana sattım seni ondan başka kimsen yok artık oynamana gerek yok çünkü geri dönüş yolun yok!!!!!





LACKALAŞMIŞ WÜCUDUN OLSADA LEŞ BENDEN UZAK OLDA İSTERSEN KAHBELEŞ EN GÜZEL VİTRİNDE OLSANDA BELEŞ DÖNÜP BAKARSAM DESİNLER KALLEŞ!!!!



κімѕєyє мuнтaç dєğiℓiz ѕaніp oℓacaκℓaяıмızℓa dєğiℓ ѕaніp oℓduκℓaяıмızℓa iℓgiℓєnіyояuz...



SeVenLer BiLmEz, BaKanLar HiSsEtMeZ, aqLAmAkLa yEtİnİLmEz Ve BEnİm GÖnLümE koLAyCa GiRiLmEz. GiReNlErSe De ÖlüNcEyE kAdAr SiLiNmEz!!!





Kasmaz ßeni Piç GönüLLeRin Sahte Sevqisi, ßana AsıL Koyan SevdikLeRimin SiktiR oLup Gitmesi . . .



Dünya döndükçe sen hep bana DÖNMEYE. Başını her yastığa koyduğunda beni GÖRMEYE. Her kahkahamda göz yaşı DÖKMEYE. Ben yaşadıkça sen ÖLMEYE Mahkumsun...



ŞeReFsİzLeRiN ŞeReFsİzCe YaŞaDıĞı bU DüNyAdA, şErEfSiZcE YaşIyOrSaN, AdİlİğİnE BoNcUk tAkdA nAzAr DeĞmEsİn..!.



Things I loved before, are now for saLe..
(önceden sewdiğim hersy şimdi satılık..)



GeŁeиeDe GiDeиeDe eчwaŁŁaнıм waя,GeŁмişe-GeçмişeDe saчGıм...şu saatten soяa кaFaмa anca toкa taкaяıм...кiмsenin нayatı вeni iŁGiŁeиDiямez,beиiмкiDe кiмseчi...!вu нaчat вeniмse eĞeя;ciDDen чaşaмaчa DeĞeя...Dün-DünDüя bugün bugün.dünyada bi gün wardır oda bugündür



sevgiyi yalan edenlere sahte sevgilere PAYDOS!''Bir yazar demiş ya''sen git aşk bana kalsın..
bende diorumki"BEN BURDAYIM KOLPA AŞKIN SENDE KALSIN..!(:



gülüşler yalan artık sevdalar duman altı sigaramın ucunda yakıcam bu AŞKI cak kibriti gör dumanı

Sevİyorum Diyen Diller Yalanmis Unuturum Dİyerek UnutulmuyormuŞ O GÜzel İsmİnİn Yerİne İhanet Ve Allahsiz Yaziyor GÜlÜm Allahsiz....


SözLerin Büyük Yüreqin Kûcûk YanLi$Larin Cok DoqruLarin Yok Kendine qöre $anSLisin Fakat Bana qöre ZavaLLisin !

Konuşacaksan öyLe Bir KonuşKi , Inanayım . AqLatacaksan öyLe Bir aqLatKi , Susmayayım . Gideceksen öyLe Bir GitKi , öLümüne Unutayım ; Ama Seveceksen öyLe Bir SevKi , KonuşsanDa , GitsenDe , AqLatsanDa Seni Yüreqimde Yaşatayım..!



SiL KıZıM SiL AkLınDaKi O KaRaNLıK ESeRi En KRALINDAN ÜSTÜNDÜR Bu GöRDüYüN SeRSeRi..!





Baska tene bulasmis kirli sabahlarin var senin boyunu asmis büyük günahlarin var bir leke gibi kalsin alninda ihanetin mahsere dek sürecek bendeki bu nefretin koptugu yerde birak bu masal böyle bitsin bir zaman herseyimdin artik hicbirseyimsin


Yoldan biri geçti demin, Alayla bakıp serseri dedin, Bu kadar gururlu olma, O geçen serseri senin, Bir zamanlar ki sevdiğin sonrada bırakıp terkettiğin, Bir düşün hak verirsin, O serseri dediğin, SENin ESERİN

bitmiş herşey demek ki,dinmiş kalbindeki o hırçın sevgi..Yinede gideceksen bil ki: ...nın ...na kadar yolun var



s@hipSiz kaLınCa tutu$ur étékLér s@hibiné dönér tüm köpékLér



Akan seller gibi dağladın yüreğimi, aldın çok uzaklara götürdün beni. Oysa bir zalimi sevmiş yüreğim, çöllerde meçhule düşer gibiyim.



Sen gidersen ne yaparım bir başına, kiminle avunur bu yürek yokluğunda, nasıl kapanır içimdeki yara, sen olmadıktan sonra yanımda.



Her güleni dost sandığında Yalan sevgilere hemen kandığında Dertlerinle başbaşa kaldığında Beni düşünüp AĞLAYACAKSIN...



Korkma sakın gecelerden, pencerende yıldız gibi parlayacağım! Ayrıldık diye yanlızsın sanma, nefes gibi içinde, gölge gibi arkanda, can gibi canında olacağım...



Vakit geldi gitmem gerek artık. Aşkımla bensizliği sana bıraktık. Mutlumusun sevdam, gül artık güller senin yalnızlık benim artık.





Yıllar önce kırdın kabuğumu çıkardın beni hayata 'seviyorum', dedin bana birde güneş verdin, sonra nasıl terkettin güneşimle bıraktın beni o güneş kararmasın diye sana sensiz sarıldım hayata, mutlumusun sevgilim?....



Al sana yeni adres. Oturmaya bekleriz dön dolaş mahallesi arabul caddesi zor bulursun apartmanı no:9 Gelsende biz evde yokuz.





Ayrılık vaktiyse duvarda çalan saatte bir kilik vururuz yüreğimize. Ölümse soluyan ensemizde derin bir nefes çekeriz içimize. Çeker gideriz be gülüm kime ne...





Bu sevda bir sürgün nereye gider. Nereye kadar be gülüm nerede biter. İçimdeki hasret düşer gözümden, dayanmaz bu yürek gel gör gülüm bu kadar yeter..



Gönderdigim mektubu okurken ağlama sakın. Senin birtek gözyaşına kıyamam aşkım. Beni senelerdir ağlatıyorsun ama. Göz yaşlarım boşa değil içinde sen varsın.




Sevdimse verdiğin yürekle sevdim sen açtın bu ufku karşıma yürüdüm bir yolun sonuna geldim yıkık üzgün paramparça ve sensiz.



Benim kalbimi kırmak suya yazı yazmaya benzer, kırılan kalbimi düzeltmek gece doğan güneşe benzer. Sen o suya yazı yazöayı başardın şmdi güneşin doğmasını bekle...



Tanrım sana sen gibi bir sevgili versin, umarım sende onu ben gibi seversin. Sevdiğin sever sen gibi bir başkasını; sen sevdiğini seversin,sevdiğin bir başkasını....



Sevmenin erdemi, aşkın görkemi, mutluluğun gözleri ve seni özlemenin hazzını yaşattın sevgili, Yolun açık olsun..



Özlemim sana dağların kavuşması kadar uzak. Özlemim sana birdaha yaşanmayacak kadar yasak. Sarhoşum bir ömür içmiş kadar sana tutsak. Bir seni unutmadı unutmazda bu yüreğe kalsak.




Yalnızlığa atıp gitti dost diye bildiklerim. Geceler bile satıp gitti tükendi ümitlerim. Beni terkedipte başkasına gönül verenin. Zehir edecem hayatını bensiz mutluluğa erenin.



Bana aşkların en büyügünü yaşatıp. Dertlerinle derdime dert katıp. Beni bu dünyada yanlızlığa satıp. Terkedip gittin beni sahte aşık.



Öyle bir özlem varki içimde anlatmak az gelir. Öyle bir iz kaldıki mazimde bunu kalbim bilir. Yolların tuzak aşkların yasak olduğu yüreğimde içinden sen varsın ancak seninle birlikte yürek denir.



Yanlızların adamıyım uyku yok gözlerimde. Yanlızların adamıyım başkası yok gözümde. Yanlızların adamı seni düşünüyor her gece.



Gözlerim sözünü tutamadı inan, hep seni arıyor gittin gideli. Bir hasretin kaldı bende hepsi bu. Ne desem boş artık. Sen de gittin ya!!




Senn benim adımı bile anamazsın. Bırak dost kalmayı sen benim düşmanım bile olmazsın...


Sevdimse verdiğin yürekle sevdim sen açtın bu ufku karşıma yürüdüm bir yolun sonuna geldim yıkık üzgün paramparça ve sensiz.

Benim kalbimi kırmak suya yazı yazmaya benzer, kırılan kalbimi düzeltmek gece doğan güneşe benzer. Sen o suya yazı yazöayı başardın şmdi güneşin doğmasını bekle...





Tanrım sana sen gibi bir sevgili versin, umarım sende onu ben gibi seversin. Sevdiğin sever sen gibi bir başkasını; sen sevdiğini seversin,sevdiğin bir başkasını....



Sevmenin erdemi, aşkın görkemi, mutluluğun gözleri ve seni özlemenin hazzını yaşattın sevgili, Yolun açık olsun..



Özlemim sana dağların kavuşması kadar uzak. Özlemim sana birdaha yaşanmayacak kadar yasak. Sarhoşum bir ömür içmiş kadar sana tutsak. Bir seni unutmadı unutmazda bu yüreğe kalsak.







Biz isyankar sokaklarda büyüdük anlamayız bazıları gibi ballı ekmek yemekten biz 15 yaşında dünyaya 18 yasında kasıp kavurmakta olan aşklara isyan ediyoruz.bilmeyiz kaygan pistte dans etmeyi satmayız 10 kuruş için sevdiklerimizi

6 yorum:

  1. ßiziM kiMséLéRé şékiL qoyduquMuz yoq aMa şékLiMiz ßiRiLeRinét qoyuyoRsa sıkıntı yoq!!

    YanıtlaSil
  2. çicektir içtikleri dumandır çektikleri lan ne hoşuma gidiyor yapıştır dedikleri ayıkın hani

    YanıtlaSil
  3. Her allahln günü içiyorum

    Esrarl özluyorum dumanl

    YanıtlaSil
  4. 7 yaşındaki çocuk hayırdır diyorsa bağcılara hoşgeldiniz

    YanıtlaSil
  5. SéNi SéVmék KaDéRiMSé UnUTmak Ecélİm OLsun

    YanıtlaSil
  6. beni bir tek sen anladın sende yanlış anladın

    YanıtlaSil