24 Ekim 2010 Pazar

Damar Sözler Sadece Burada ESRAR KEŞ Sözleri

Merhaba Arkadaşlar Bu Yazımızda Damar Sözlerden Bahsedecegiz Begendiginiz Sözleri Yorum Şeklinde Yazabilirsiniz.. Ben Başlıyorum :)


KusssaM kaÇ İntihat çıkar İçimden?.. kesseM kaç ayrıLık akar Bileklerimden?..

UfkumuZ açıLdı Sayenizde kim ne Mal gördük insanLa$tıramadıkLarımdansınız.

Hayat bi sınawsa aL o kağıdı q*tüne sok hocam ben çıkıyorum...

Hayatımdaki ''geri dönüşüm kutusu'' acıLmaz hic benim...Tek biLdiğim; Bi kerede siLdiğim !

a$k'a ßaßa Dedik, ßizi Yetim ßIraktI.!

ölümmüydü seni benDen aLan .. yaDa mesafeleRmiyDi Bu aşka zebaniLik yapan ?

Sinirle topladım tüm eşyalarını.! Ne olur almaya gelme. Bırak izlerin kalsın bende.:S

кυ¢υк ѕєуℓєяє gєяєgιη∂єη ¢σк σηєм νєяєηℓєя, єℓιη∂єη вυуυк ιѕ gєℓмєуєηℓєя∂ιя.

YokSa iLginiMi CeqDi yaŞanTm biZamanLar DaveT ediLmişTin HayaD'M

insanLıqK öLdü ..! katiLi ; menfaaT !

yeni a$k Hayadnda muTluluk diLeRm döNme saKın qeRi çoK qüLeRmm

Ey Türk Kadını !! Birinci Vazifen Bulaşık, Çamaşır Yıkamak ve Kocana Sahip Çıkmaktır. :P

Sattım a$kı Sende kaLsın, taLißim Çok Sen yaLansIn. . .

3 yorum:

  1. VAY BE ÇOK GÜZEL HELLAL BEEE

    YanıtlaSil
  2. çok güzel sözler tşkr ederim çok güzel bir site elinize saglık

    YanıtlaSil
  3. Çarşaf aldım elime boş tütün koydum bide biraz esrar savurdum hayallerim üstüne sardım baba bir üçlü seni unutmak güçtü Bi duman çektim sonra gülüşün aklıma düştü

    YanıtlaSil